torsdag 5 april 2012

Lastbilen kom ikväll...

Ikväll gjorde vi storköks kok på mat. Kyckling m parmaskinka, rotfrukter i långpannor & jag gjorde risotto m sparris (2:a gången jag gör det, älskar risotto och vill lära mig & bli bättre, idag blev den lite överkokt men god)! Så det blev gående bord med fullt hus.
Lastbilen kom ikväll & jag är förvånad om allt inte får plats. Tänk att imorgon vid denna tiden sitter jag på en båt mitt i Östersjön med hela mitt hus på bildäck!! Ofattbart!!

Snart dags att lägga sig men det tar emot lite... Det är lixom sista kvällen här i vårt underbara kök/vardagsrum....  Jag kan lixom inte slita mig även om det är tomt & opersonligt. sitter nog kvar en stund här vid datorn, lyssnar på diskmaskinen & Kim larsen  & suger ut det sista.

God natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar