onsdag 18 april 2012

Man kan göra mycket med 2 TREO...

...i kroppen!
Man kan packa upp & organisera leksaker, gå ut med barnen & klippa ner lite döda själkar, dra igång saft&kak-fika för att upptäcka att kakorna är slut, gå till affären för att köpa nya kakor & hämta posten. Sen pausade jag i solen med tidningen & en kaffe medans ungarna plockade snigelskal & blommor.

Undrar om TREO:n räcker över middagen eller om det är dags att ladda om för att mota bort febern & förkylningsontet i kroppen...??

Eller om jag bara ska skita i middagen & krypa ner brevid denhär gosiga trötta lilla tjejen. Finns inget som låter mysigare & luktar godare än nylekta & trötta barn. Lika mycket som jag kan bli gaaalen på henne lika mycket älskar jag henne! Agnes & Anders drog på en cykeltur så jag tror jag joinar gosbollen i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar