tisdag 3 april 2012

BÄSTA KUNDTJÄNSTEN....

Vi har en Nespresso Citiz som är helt grym. Kaffe värt varenda öre. Men ännu grymmare än nog Nespresso´s kundtjänst!

Varje gång jag ringt dit har jag fått trevligt & personligt bemötande. Bra svar på mina frågor & värdefulla tips. senast nyss!! Och ibland ringer dom upp spontant för att höra hur det går, berätta om garantin eller påminna om att snart är det dags att avkalka. Och även om det självklart är för att sälja så får man inte den känslan att nu MÅSTE jag beställa kapslar utan det gör jag ändå på nätet vilket dom också rekomenderar..

Fler företag borde ta efter hur Nespresso jobbar med kundkontakt & service. Sådant vinner man ALLTID på!! För idag gjorde världens trevligaste tjej på Nespresso min dag lite gladare och då skrev jag detta inlägget!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar