måndag 23 april 2012

Plågsam väntan...

Jag prenumrerar på Tidningen Hus&hem RETRO, såklart. Nya nummret kommer till prenumeranter IDAG & till butiken imorgon..... :-D
Däremot så har jag helt glömt ändra min adress hos dom så tidningen som skulle kommit idag dröjer till imorgon då den blir försenade 1 dag iom adressändringen.. Åhhhhhh... Fick akuuut RETRO-abstinens igår men dom gamla tidningarna är nerpackade i någon låda som jag inte har en aning om vart den är... Letade igenom 15lådor igår men fick ge upp...



Här är tidningen som svävar runt i postens system.... (snodde bilden från deras FB-sida som bjussat på lite smakprov ur tidningen senaste dagarna)

Får försöka klara mig med nya MAMA och se fram emot imorgon då jag ska hänga på postboxen för att sen krypa upp med en kaffe & nya RETRO medans barnen är på förskolan.

Den som väntar på något gott vänta alltid lite för länge....   ;-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar