torsdag 23 januari 2014

En sån där natt....

Somnade först efter midnatt igår. Hemma strax efter 20, Kollade först senare på Mästerkockarna som jag "bandat", sen när Anders kom hem efter att ha spolat is (förhoppningsvis har vi en liten is att åka skridskor på nästa vecka) pratade vi lite New York & sen kollade jag på några avsnitt Sex and The City innan jag lyckades somna.
Strax efter 3 började det: Agnes kom in och va lite ledsen över en mardröm, vi somnade om, vid 4:30 började Astrid hosta så hon vaknade och gick in till oss, bar då in Agnes som vaknade & började gråta, bäddade ner Astrid som ville kolla film & kröp sen ner inne hos Agnes tills hon somnade igen, la mig hos Astrid som låg och tjatade om att hon ville se barnkanalen som inte börjat sända ännu och så vaknade Agnes till igen, la mig där igen tills hon kommit till ro. Kl 0530 slumrade jag till igen medans Astrid kollade barnkanalen. Anders den lyckosten sov som en stock. Klockan 0620 började klockan ringa.. Då hade Astrid hämtat Ipaden & kollade barnprogram där ist. Kl 07 lyckades jag släpa mig ur sängen för att göra barnen klara för dagis/skola... Hatar verkligen sådana här sönderhackade nätter. Dom förstör så mycket man blir helt paj. Som tur va blir dom färre&färre.

Så jag va absolut värd/ i behov av en bauta-stor (typ dubbel sats) smoothie till frukost.

1-1½ DL frysta bär & Mango
2DL Solhavre-dryck Vanilj
1msk Kokosolja

Mixa.
KLART!


God dag på er alla...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar