torsdag 7 januari 2010

Det här med Astrid & napparna....


Nu har vi nog testat ALLT alla former, prisklasser och material.. Just nu i skrivande stund testkör Astrid en "Wubbanub" finns att köpa på några få svenska sidor, importerade från USA. Hittade min på http://www.angholmen.com/

Den har faktiskt suttit i munnen på henne i närmare 2 timmar nu. Fast det gjorde hon med förra försöket oxå. Så jag ropar inte hej ännu. Hon brukar testköra sen tvär nobba nästa gång!! Men väljer hon denna så vet jag inte riktigt vad jag ska tycka. kostar 95kr/st och då har dom tillfälligt sänkt priset med 50% så 195 kostar den i vanliga fall. :-S Inte så kul. Lite halvjobbigt att det sitter fast en röd hund i den oxå. Hon kan ju inte gärna springa runt med en hund i mungipan när hon är 1-2 år. Fast denna är tänkt till 0-6 månaders bäbisar så vi får väl se om vi isf lyckas peta in någon annan variant när hon blir äldre.. :-)
Nu kan det kanske undras VARFÖR vi så desperat kämpar m napp??
Jo! Astrid har ett rejält sugbehov & kommer inte till ro och somnar riktigt om hon inte får amma alt suga på lillfingret. Och vi kan inte sitta och amma alt m fingret i munnen på henne när hon sover. tar man ut tutten el fingret vaknar hon nämligen oftast efter 10 minuter och så börjar det om.. :-S Jag har ju Agnes att ta hand om oxå nämligen. :-) thats why!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar