onsdag 27 januari 2010

Idag... BRA dag!!

Glad skitunge på väg att hämta syrran på dagis!!



Har varit en toppendag dvs bara lite gnäll från Agnes och det tack vare att Astrid inte skrikit så mycket. Astrid har varit strålande glad mest hela dagen och skrattat åt Agnes, va bara någon timme vid 18-19 då jag fick bära. Agnes & jag har lekt lego, kittlat Astrid & gjort jos.
Sen hon accepterade hon för första gången på länge trikåsjalen så då bakade jag kladdkaka. kl 20 kom Anders hem & la Agnes sen kollade vi Robinson och jag åt kladdkaka & ostbågar tills jag höll på att spy.. Va lite mäktigt att hyvla ren odense nougat på kakan... Blir inga stora bitar man äter. Men behöver man en chokladchock så är den toppen..



Nu är det dags att sova. Hoppas vi inte försover oss imorgon blir så stökigt då. Imorse vaknade vi kvart i 9. Agnes ska va på dagis kl 9. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar