lördag 9 januari 2010

Domino.

Att vara ensam m 2 barn och försöka söva dom är lite som domino. Faller en faller alla! Jag reste nog "brickorna" 10 ggr ikväll och efter nästan 2 h gav jag upp och använde mig av den politiskt inkorrekta metoden. Att ta ner ungarna igen och låta 2-åringen titta på tv och leka m lego tills hon slockna i soffan.
Nu sover båda så jag har kollat färdigt på robinson, inspelningsbar box är guld värt. Och så klickade jag hem 2 bodysar från "name it" på tradera, 42kr med frakt... I LIKE! Tradera är faktiskt riktigt roligt & kan bli riktigt billigt om man inte ger sig in i dom riktigt blodiga märkes fighterna. Jag är nöjd m Name it, lindex och dyl så jag kan kamma hem plagg för runt 30kr m frakt. Härligt att kunna stilla shopping suget billigt.. ;-)

Kommer nog vänta uppe på Anders så jag ska nog fördriva tiden m "hundtricket" gick på 8:an ikväll. Spelade in såklart. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar