fredag 22 januari 2010

Hopp & lek..

Idag sov vi till halv 9!! Skönt, men det blev liiite stressigt då vi skulle träffa Janet, Roddan & Kiira på LEKIZ kl 10. Men jag grejjade det och kom dit precis kl 10! Sen att jag såg ut som "hej kom & hjälp mig" i håret är en annan sak... :-)

Efter 2 timmars stoj & lek för Roddan & Agnes och kaffe och snack för mig & Janet så va det dags att packa ihop dom 2 trots-ungarna & åka hem. Astrid gjorde som hon brukar, Somnar för att slippa höra skriket. Men efter lite skrik & bråk så va Agnes i bilen och vi åkte hemåt.

Ikväll ska jag in till stan på egen hand och träffa min lillasyster Maja när hon slutar jobbet sen vidare till någon trevlig pub. Bli några öl och en massa strunt snack i några timmar. LJUVLIGT trevligt ska det bli. Den utpumpade & frysta mjölken är tinad & klar så nu är de bara jag som ska lyckas slappna av. Kommer nog gå bra.

Hoppas ni får en lika trevlig fredagskväll som jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar