söndag 31 januari 2010

Söndag...

Anders jobbar idag. Tråkigt m helgjobb & eftersom han fick hoppa in igår oxå på sin enda lediga dag denna veckan så känns det ännu tråkigare. Visst jag förstår att någon är sjuk & denna kan inte hjälpa det men vart finns ALLA som vill jobba?? Nu lyckades han iofs fixa någon som hoppade in och tog resten av passet, denna underbara någon hade redan jobbat FM på sitt jobb men ställde ändå upp. IMPONERANDE! Så Anders va bara borta i 2 h. Innan det hann vi med en pulkapromenad m båda barnen här bakom i nybygget. Dom har börjat bygga husen nu.... Tänk om... Vilken dröm! tåls ju att undersöka saken iaf.
Idag jobbar Anders hela dagen. Sen är han ledig först på lördag igen. Fattar inte hur han orkar.

Själv blev jag väckt av fina lilla Agnes som kom in traskades i morse & kvittrade -God morgon, mamma! (sovit hela natten i sin säng, länge sen sist kan jag lova) vi kröp ner alla 3 under mitt täcke och slumrade lite till...
Nu har jag precis laddat för dagen med en stor tallrik gröt och läst tidningen på nätet.
Astrid kämpar för fullt med att somna om i sin vagn medans Agnes kollar på Dora.

Undra vad man ska hitta på idag??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar