lördag 25 februari 2012

Doft nostalgiker!!

Vi packar om, sorterar, slänger & packar ner!! Nu börjar skåpen tömmas på riktigt!
Känns konstigt & skönt!
Hittade en låda med gamla parfymer uppe & satte mig med dom på golvet och reste tillbaka i tiden!! Venezia, noa noa, Ultraviolet, Escada summer typ 2004, Gucci red door va det som gav mig en riktig tripp tillbaka i tiden. Till & med Anders såg lite lyrisk ut när han fick lukta på den. :-D
Det va Anna som hade den, "Gucci Red door". Blev direkt såld på doften & köpte en likadan. Vi blev vänner där på jobbet (minns det mycket väl: att vi inventerade 1000 tals gratulationskort men pratade så mycket att vi fick börja om några gånger ) och vi umgicks även mycket privat. Vilka fester vi hade i Bromma. Detta va i den vevan jag började strula lite med den där "Gotland" (Anders smeknamn på jobbet) som började på Järva den hösten. Det va också då hon och Gurra blev kära.. Vi är två av dom många paren som bildats på Statoil Järva krog. Anna & Gurra bor också i Åkersberga med sina 2 söner. Vi är fortfarande väldigt goda vänner. En sådan där skön stabil vänskap som inte bryr sig om ifall man inte hörs på ett tag för när vi pratar eller ses är det precis som det va igår. Kommer sakna dig Anna!
Det här va INTE igår!!! Ha ha ha!! Jag & Anna! Jag i Rosa hood & rött hår?? Skönt matchat!!
Åter till packningen!! Vi har varit riktigt duktiga idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar