fredag 17 februari 2012

Förklaring till tystnaden...

Det har ju varit aningen låg aktivitet här senaste veckorna.
Varför då da? JO! Denna gången ville vi inte ropa HEJ innan hus försäljningen verkligen va i hamn. Det kändes lixom lite förnedrande & pinsamt att "misslyckas" som vi gjorde i höstas! Och jag är såååååå dålig på att hålla tyst om hur jag känner & vad som händer. Det jag skriver i bloggen är det som snurrar i skallen just då & det enda som funnits mellan mina öron sista tiden är oro inför husförsäljningen och det har jag inte vilja berätta om. Så då blir det inget istället.. Lyckades knåpa iväg några rätt neutrala inlägg. Men allt det där vanliga pladdret försvann.

Nu är jag tillbaka & pladdret också! :-D

Idag är det fredag & nu ska jag åka & köpa tårta för att fira på jobbet att idag är min sista dag som heltidsanställd på Statoil Järva krog!!! 11½år har jag varit där nu! Vad va det som hände, vart tog 11½år vägen? Kommer fortf jobba som timmanställd & plocka pass på fastpool för att försöka få ihop en heltidslön fram till flytten.

Hoppas ni får en fin fin fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar