tisdag 21 februari 2012

Packat kånken...

..med ett ombyte, lite smink, en bok & en ordentlig bunt med kuvert innehållande CV & en presentation av mig!! Har läst om det 20ggr & ändrat hit och dit i några timmar och nu kan "Jag" inte bli bättre.. ;-D Svårt det där med jobbansökningar. Speciellt "spontana" som ska matcha & tilltala lite olika kategorier inom serviceyrket. Hoppas verkligen att någon ska nappa..

Känns pirrigt & annorlunda att åka till ön bara sådär, alldeles ensam, utan familjen & inte på semester. Men ser i smyg fram emot att få en natt med helt ostörd sömn, att vakna av mig själv (högst troligt både vid 02 & 06) promenera runt i vackra Visby och kanske hinna med lite egentid med en bok & kaffe på något cafe´... Bara jag! Spännande!

Nu ska jag åka & jobba kväll på Järva. Känns underligt att vara tillbaka men nu som extra...

Imorgon är det upp tidigt som gäller. Kl 11 går båten från Nynäs mot Visby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar