lördag 4 februari 2012

Faktiskt nöjd!!

SÅÅÅÅÅ NÖJD med våra 2 första finalister... Känner mig rätt säker på att Loreen vinner hela rasket!! Kom ihåg vart ni hörde det först!!

Idag va det surprice fest för min svåger som fyller 35år i veckan! Tyvärr vart min syster som skulle vara barnvakt sjuk. Men det löste sig bra ändå. Vi klädde upp ungarna & tog med dom på fest helt enkelt.. Trist att inte kunna parta med mannen men samtidigt så behöver jag nog ta det rätt lugnt nu...
Astrid sprang runt runt runt och åt jordnötsringar tills hon nästan kräktes, under suprice momentet roade jag barnen med angry birds på golvet i ett nedsläckt rum (tror vi va tystast av alla) och när det va dags att åka ville Agnes hellre stanna kvar på festen med pappa..
Vid 20:15 började jag ana en lätt urspårning på Astrid & packade ihop & drog hemåt. Efter 1h & 15min va vi äääntligen hemma efter ett lååångt toa-stopp (spännande att kissa på mammas jobb), precis när det va avklarat & vi va påväg ut i bilen körde Astrid en "code brown" så då blev det blöjbyte och efter det kräääävde jag en kaffe för att orka. Kom hem, Astrid somnade, jag och Agnes poppade popcorn & kröp upp i soffan.
Kl 22 satte jag mig äntligen ner med en kall hof framför mitt efterlängtade MELODIFESTIVALEN 2012. Astrid sov & Agnes satt brevid m padden. När sluttexten rullade hade Agnes gått upp själv & lagt sig & Astrid satt & tröck i sig näve efter näve med popcorn.... Lite upp & ner ikväll.

Nu sover båda & det tänker jag också göra!!! GOD NATT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar