torsdag 23 februari 2012

En liten tös!!

Vaknar till av alarmet, snoozar, men det "push notis" plingar till igen och igen.. Vaknar till mer & mer. Kollar på telefonen. Sms från Maja, börjar ana vad som är i görningen. Notis från Expressen att Daniel håller presskonferens kl 07, kollar klockan. 07!!!! Rusar upp & ut i köket där Gunilla ropar på mig och jag får se hur Daniel berättar att dom fått en flicka. :-D Grattis till ett helt nytt liv!! Jag som skulle snooza & iaf sova till 08.... Typiskt! ;-D

Jag hoppas att Daniel efter presskonferensen sprang upp på rummet, slängde av sig den välpressade kostymen och kryper tillbaka in i bubblan tillsammans m Victoria o deras barn. För dom här dagarna kommer aldrig tillbaka! Magiska dagar!

Och ett stort grattis till mig som vann en flaska rosa skumpa!! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar