onsdag 28 mars 2012

Dåååålig natt...

Som vanligt senaste tiden är det JAG som är vaken nattetid & inte barnen.. Inatt vaknade jag vid 01:20 & började fundera på barnens sista dagis-dag, vad vi ska ge till fröknarna, hur jag ska lyckas hålla ihop utan att fulgråta & hur barnen kommer ta det..Sen började jag bearbeta flytten & allt det praktiskt med det...  Allt detta medans jag försökte avleda med tvprogrammet "Gold rush".
När jag väl började dåsa till av all lera, sura guldgubbar & trasiga grävmaskiner och blundade så vaknade såklart Astrid. Hon va helt igentäppt i näsan & grät för hon tappade nappen hela tiden. Agnes vaknade av gråten så medans jag bar ner och nässprayade Astrid bad jag Agnes gå in & lägga sig hos Anders.
Båda barnen somnade snabbt om men jag va klarvaken igen & nu dessutom hungrig. Så jag gjorde mig en macka & kollade 1h på "nyckeln till frihet" innan jag äntligen somnade om runt 4.

Suuuuger med vakennätter!!! Vi som precis vant av Astrid.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar