torsdag 22 mars 2012

Jobbet & Huset...

Intervjun gick bra, kändes det som iaf... Visst va jag lite små pirrig & "pladdrig" men inte jämnfört med sist. :-D Så nu är det bara att vänta & hoppas. För arbetsuppgifterna lät suuuper kul & spännande. Vore jätte kul att få tillbringa sommaren där & kanske få in en fot att extraknäcka lite därefter också. Hellre "bara" ett sommarjobb än arbetslös för jag håller på att få paaanik över alla intyg & blanketter som ska beställas & skickas vidare hit och dit. Är dyslektiker när det kommer till "byråkratiska". ;-)

Igår kväll va jag & svärmor och kikade på huset vi förhoppningsvis ska få hyra i sommar. Ett härligt snett & vint vitputsat 1700-tals hus. Undrar hur lång tid det kommer ta att vänja sig vid 10cm trösklar, låga dörrar, bara 1 toa (nere & vi tänkte sova uppe) & en lodrätt trappa. :-D Lär bli en hel del bulor & snubblingar gissar jag!

Jag tror det kommer bli underbart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar