fredag 16 mars 2012

Fredagslyx...

Jag vet inte vad som for i mig... Jag blev bara så sugen på att "festa" till det lite ikväll. Och seriöst, Det skulle inte skilja många 10:or på att köpa alla ingredienserna till TACOS. Visst liiite galet iom att jag inte har någon inkomst alls... men va fasen.......

Och egentligen har vi en massa att fira:
  1. Jag har sagt upp mig och ska inte jobba mer innan flytten (fanns ändå inte många pass att ta).
  2. Jag fick ett samtal idag & ska troligtvis ner till Visby på intevju på Onsdag. Iofs bara ett sommar vikariat men alltid en chans att få in foten.
  3. Astrid sover hela nätterna UTAN välling.
  4. Barnen, jag & Anders är gladare, lyckligare & mår märkbart mycket bättre nu när jag är hemma dom flesta kvällarna.
  5. Imorgon ska vi ha barnvakt & gå på 30+30-års fest i stan. Bara jag & Anders. Ska bli så härligt & kul att träffa massa trevligt folk. Lääängtar!!
  6. Väldigt mycket är faktiskt packat nu. Ca 70 lådor är klara.
  7. Det är snart vår. Påskliljorna börjar kika upp i rabatten. Och även min älskade gigantiska rabarber börjar synas (önskar jag kunde plocka med den)!

Så ikväll blir det detta till middag!

"finkött" & rostade rotfrukter med chilibea & rödvinssås.

För att vi är lyckliga, helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar