tisdag 20 mars 2012

Stod emot... Förvånad själv att fel hjärnhalva vann....


Hittade det här UNDERBARA kalas kitet + bok på ICA idag...


Bilderna har jag helt fräckt lånat från Dosfamily där bla Isabelle McAllister bloggar. Hon är en av dom "skyldiga" till detta genidrag!!

jag stod nog i 5min & pillade, bläddrade & hade en inre monolog ang huuur jag skulle kunna motivera att köpa rubbet.... Tyvärr förlorade jag! Kalaskit & bok fick stanna i affären.

Detta talade för:
  • Det är COOLT!
  • Påhittigt, snyggt & lite nytänkande. Fuck Mac Donalds, lekpalats & disneyprinsessor!
  • Än en gång: Det är inga prinsessor, hello kitty, cars el andra Disney figurer... Det va nämligen typ det enda jag hittade i handeln när jag febrilt letade efter rosa dinousarier som Agnes önskade till sitt senaste kalas.
  • Det kaaaanske tar slut/inte finns på Gotland (just då världens ände) till mina tjejersom fyller år först i Höst! ("hamster-genen" som talade)

Detta talade emot (INGET egentligen) Bara petitesser som:

  • arbetslös dvs inte riktigt läääge att handla kalasprylar, 7 månader i förväg.
  • Vi ska flytta om 2v. Har nog med pryttlar att packa.
  • tjejerna fyller år om först 7 & 8 månader.

Som sagt baaara petitesser. ;-D

Men jag stålsatte mig & gick vidare. Så istället har jag tävlat om kitet hos: Fine little day *Håller tummarna*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar