måndag 5 mars 2012

Annorlunda jobbdag..

Började tiiidigt imorse. 2 timmar in i arbetspasset kom chefen & frågade om jag ville köra till Statoil Jönköping med deras lastbil & hämta hem våran lasbil som en kund haft problem med i helgen. Självklart jag ville, ÄLSKAR att köra bil!

Så vid 08 susade jag söderut med en frukost macka, solglasögon & lyssnandes till P3 morgonpasset... Kl 15:20 va jag tillbaka på jobbet: Lagom till hemgången!
Nu är jag helt möööör i hjärnan & kroppen. INTE van att sitta ner så mycket. Men så värt det. Alltid trevligt med omväxling på jobbet. Detta va faktiskt 1.a gången jag fick ut & långköra för att hämta hem en bil.

En av dom vackraste vägsträckorna i Sverige är när man kommer norrifrån & kör ner mot Husvarna & Jönköping precis vid vattnet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar