tisdag 27 mars 2012

Lipton!!

Jag är ju Buzzador & förra veckan kom ett paket med massa gott te från Lipton... Både min & Anders första reaktion på dom "nya" pyramidpåsarna är att teet "löser" sig snabbare i vattnet och att när man lyfter upp påsen så droppar den knappt, med gamla påsen fick man vira den runt skeden & krama ur för att kunna lyfta bort påsen.. Jag dricker oftast löste då jag alltid tyckt att "pås-te" lätt blivit beskt. Men jag är glatt övveraskad av pyramidpåsarna & så slipper man tebladen i muggen!
Nu ska jag testa en kopp "green tea Mandarin Orange", vika tvätten & äntligen ta mig tid att kolla på "Om Lucy faller"!!

1 kommentar:

  1. Hej. Kan inte du berätta lite om och hur det funkar att vara en buzzador? Fördelar/nackdelar. Har funderat på de ett tag men det måste finnas nån hake, eller? Är det verkligen så bra som det verkar?
    Har följt din blogg ett bra tag och bara älskar den! Fortsätt precis som du gör nu. Ska bli sååå spännande att få följa med i er flytt! All lycka till er.
    / Malin

    SvaraRadera