onsdag 9 mars 2011

Dåligt samvete...

Jag har sååå sjukt dåligt samvete över att jag glatt sa: "Jo, visst vi kan ta lite vattkoppor" när dagis frågade om vi ville smitta henne. Agnes fick då en kram av sin dagis kompis och nu ...... Visst jag vet att det är bra att ha haft det tidigt. När jag tänker på vattkoppor så minns jag mina egna i typ 9-10års åldern. Jag hade inte många prickar, minns knappt att det kliade & ingen feber. Enda jag minns är att jag va ledsen över att jag missade Teatern som vi skulle spela upp. Det va det jobbiga med koppor, tills nu.... Det här är låååångt ifrån det.

Hon har mest koppar på ryggen & i håret. Hon har rivit sönder måååånga! Tavigyl, kylbalsam,potatismjöl. Inget hjälper speciellt bra. Igår kväll när hon låg & grät förtvivlat och sa: Jag vill inte mera!! och försökte klia värkte det i mitt hjärta & att veta att Astrid får det snart..... Bad mama!!! Stackars älskade pluttar! Förlåt mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar