tisdag 29 mars 2011

Nu är den här och jag är INTE redo....

I somras va jag liiite väl stursk som ingick i en bokpakt m syster. Vi skulle läsa om alla Ayla böckerna INNAN den 6:e & sista boken släpptes, 29/3 2011..... Dvs Idag..... Maja klarade det galant & va typ klar innan jul.. Och idag fick jag ett mms från henne m bild på den nya boken. Jag är halvvägs i "Mammutjägarna" (3:e boken) dvs att jag har 2½bok kvar innan jag får läsa nya boken. KUL!!! Kommer ju ske lagom till Agnes tar studenten.


Får ta mig i kragen & INTE somna såfort jag hittat vart på sidan jag läste sist....



På ALLVAR Peter jackson.. Det är dags att börja filma snart. Ska vi slå vad att jag hinner läsa ur boken innan du filmatiserar Jean M Auel:s 6 böcker om Ayla! Utmanar dig! ;-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar