torsdag 24 mars 2011

Galen i servetter....

Har klickat hem lite kläder till barnen på HM.se. Sommarklänningar, strumpor, trosor o lite annat smått o gott. Bland annat Agnes 1:a baddräkt. Hon har pratat om baddräkt halva vintern. Vill iofs ha en ROSA med "kattakräket" (Hello kitty) Men jag använder min mamma-makt & har beställt denna.
Räcker med att hon fått bestämma en rosa t-shirt & rosa sandaler. Vad är grejen med ROSA?? Det ska va rosa-lim, rosa gräs i sommar & rosa Dinosaurier. Och alla som känner mig vet att jag "so far" försökt hålla hennes garderob neutral, bekväm & praktisk. Inte klätt henne i speciellt mycket rosa alls.... Kanske är därför?? Tvärt emot syndromet kanske...??
Själv får jag en kökshandduk (m motivet av morötterna nedan) 2 packar m skit snygga servetter & en klänning/tunika för 49.50. Behövs inte mycket mer än så för att göra mig nöjd... ÄLSKAR verkligen snygga servetter (disktrasor gillar jag oxå att köpa snygga & många) Vardagliga saker som lyser upp. :-D
Längtar tills paketet trillar ner i början av April.

1 kommentar:

  1. :o)Ja du! Jag känner igen "hang-up syndromet". Fast min tjej har en hang-up på grönt istället.

    de små liven. Inte mkt de får bestämma i sitt liv så de griper väl efter halmstrån ;o).

    SvaraRadera