fredag 11 mars 2011

Vårkänslor & genrep.

Vilket märkligt väder. Imorse snöade det men nu skiner solen från klarblå himmel. Föredrar helt klart solen. För nu måste våren komma.....

Idag har jag städat som en galning. Har dammat, torkat, sorterat, tvättat & plockat nästan nonstop från kl 08. Agnes har hjälpt till lite, lekt själv & kollat lite TV. Äntligen är vårat gästrum i källaren gästvänligt. Nu slipper våra föräldrar sova mellan kartonger med urvuxna bäbiskläder & babysittern. Och jag har rensat ur min sminklåda från massa gammalt smink & sådant som inte används helt enkelt. Det är så skönt när man får energi & tid till sådana här ruscher. Oftast så brukar tid & energi inte infalla samtidigt tyvärr. :-D

Nu ska jag & Agnes ta ett uppiggande bad. Jag behöver nämligen fräscha till mig inför kvällens tripp till Globen & Melodifestivalfinalens genrep. Jag, Maja & Mamma ska ha en trevlig helkväll. Och imorgon blir det finalkväll här hos oss. God mat & trevligt sällskap (Maja,Joel & mamma&pappa)!

Hoppas ni får en lika trevlig kväll som jag!

1 kommentar:

  1. Åh jag är lite avundsjuk, hoppas det blir kul i Globen ikväll!

    SvaraRadera