fredag 18 mars 2011

Freeeedag...

Skönt det ska bli med helg.
Imorgon blir det hemma häng & lek med barnen för min del. Anders ska iväg & brygga öl. Jag & barnen joinar framåt eftermiddagen så äter vi middag ihop.. Trevligt. Och på Söndag ska vi förhoppningsvis fika & leka m Janet & barnen. Såååå länge sen vi sågs att vi nog har åldrats sen sist. Har varit kräk, förkylningar, jobb, vattkoppor & lunginflamationen som satt stopp för umgänge. Det sociala livet dör verkligen under vinterhalvåret.


Idag blev jag omflyttad på schemat så jag började tidigare & slutade oxå tidigare. Skönt att gå hemåt vid 18 ist för 20. På vägen hem åkte jag till babyland & köpte en bälteskudde/stol från BRIO. Va riktigt bra pris, 699kr istf 1299kr. Egentligen är dom bara från 4 år men vi använder just nu kudde (denna är mycket bättre) till & från dagis. Vi har 2 "vanliga"stolar men Anders har ena i sin bil till Astrid då jag lämnar & han hämtar så för att slippa plocka ur stolen på dagis varje dag alt köpa en 3:e bilbarnstol så anv vi denna & snart är hon 4 så varför inte passa på nu.

Agnes gillar sin nya stol så hon har bestämt sig för att sova i den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar