söndag 13 mars 2011

Slapp söndag, fotbad & THE äggmacka!

Varit en skön slapp dag. Vid 12 vinkade vi hejdå till Maja, Joel, mormor&morfar.. Sen dess har vi såsat runt i mjukiskläder, lekt, vikt tvätt, kollat film & jag tog en powernap.


När Astrid somnade för kvällen smöga jag ner i ett bad. Efter det hällde jag upp ett fotbad & gjorde ett fruktfat. hade tänkt läsa oxå men jag fick sällskap av Agnes så vi fotbadade, pratade, åt frukt, filade & smorde in fötterna tillsammans.


Till Solsidan laddade vi 3 med mackor efter egen smak. Jag gjorde THE äggmacka på surdegsbröd m Majo, sallad, ärtskott, tomat, lök, ägg, olivolja & balsamvinäger. MUMS!!


Nu blir det BigBrother i sängen. Klockan 04:40 imorgon ringer klockan för jobb. Lääängtar dit efter att ha Vabbat en vecka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar