lördag 5 mars 2011

Oh my God!!!

Vad SUPER GLAD jag blev att "The Moniker" gick vidare till final. Lite tråkigt dock att "love generation" inte gjorde det men man kan inte få allt... :-D
Gillar Sara vargas låt riktigt mycket, melodin är underbar, men ärligt, det är inte rätt forum. Schlager är & ska vara glatt & lättsamt. och den låten är allt annat än det. Kan bli frustrerad att folk röstar med hjärtat. Sara Varga har ingen chans i Europa men "Love generation" skulle kunna gått bra... Well well... Folket har röstat !

Ser fram emot fredagens genrep i Globen & lördagens final i vår soffa. För trots att det är kul & härlig stämning att va på plats så ser man bättre hemma i tv-soffan. Så vi får både och i år för mamma fick 3 genreps-biljetter (med våra namn på) i 60-års present av mig & Maja.

Nu är det dags att sova för kl 05:45 ringer klockan för jobb.

1 kommentar:

  1. Hej! Vilken fin blogg du har! Jätte fin design, önskar jag kunde få till det lika fint någon dag :) Vill önska dig en fortsatt fin dag och även välkomna dig till mitt lilla kryp-in kallad blogg. Jag har bestämt mig för att blogga om någonting jag själv skulle vilja läsa mer om men inte hittat någonstans. Nämligen om hur det är att se ut som alla andra människor & även småbarnsföräldrar, men vara helt annorlunda på insidan. Jag har kämpat hela livet med känslan av att på ett oförklarligt sätt inte vara som andra, och tankarna "varför förstår ingen mig?" Nu i vuxen ålder har jag fått förklaringen, jag har diagnosen ADD.. Ha det bra! Kram

    SvaraRadera