fredag 26 februari 2010

Lång tung dag.

Va till läkaren i morse. Virus!! såklart! Så det är bara att härda ut. Så det har jag gjort idag. Anders har jobbat 15-20. Astrid har senaste 2 dagarna haft ett bakslag och gråtit mycket av sin vakna tid. :-S Överjävligt tråkigt men jag vet att det går över och lärt mig att härda ut. Men ledsen bäbis, apförkyld mamma & understimulerad Agnes inte är någon bra kombination för en trevlig dag, det säger sig själv. Men vi har gjort så gott vi kunnat.


Blivit mycket bära idag!!



*Mellis blev därför superfestlig, glass m banan & chokladsås till tonerna av gallskrikande Astrid.

*Sen gjorde vi varma mackor till middag medan Astrid grät såklart. Men hon lät iaf maten tysta mun så vi fick en liten paus.

*Då tänkte jag att vi tar ett bad och lagom till jag & Agnes hoppat ner bland bubblorna så vaknar Astrid igen och börjar såklart "sjunga"... :-S

*Nattningen av Agnes tog 1 timme men då bara för att Astrid skulle ha ny blöja precis när Agnes börjat dåsa till. Så då började vi om på noll igen men efter lite Bamse, ett fall från soffan m huvudet före & lite fönster spaning så bad hon om att få sova så vi släckte och hon somnade gott.

Myshög!




Nu blir det Solsidan! I Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar