tisdag 23 februari 2010

JAG VANN!!



Har typ ALDRIG vunnit i någon utlottning ever. Och så vinner jag den här av alla jag deltar i.... Idag kom det ett paket med den fruktansvärt tråkiga utlottningsvinsten någonsin. En vit liten handduk "att ha på skötbordet". Roligt iofs att vinna men trist att mina odds nollställdes av en liiiten vit handduk. Fast den är väldans mjuk & skön.


Och för det andra så tror jag att ALLA som bemödar sig att fylla i lappen från Inotyol "Vinner" utlottningen. Lappen ligger i någon av reklam kassarna "goddiebags" :-) man får på BB. Varför skulle dom annars ha färdig tryckta grattis lappar. Tror inte dom tryckte en till mig exklusivt.

Ja ja! Ma får va glad för det lilla och se fram emot nästa vinst i någon utlottning om sisådär 30 år.


Mina finaste tjejer i morse innan det bar av till dagis! Lägg märke till hur fint Astrid lagt sin hand på Agnes. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar