tisdag 9 februari 2010

Efter en hel natt på....

Astrid lindgrens barnakut är man rätt slak... Astrids hosta blev värre igår & så sov hon mest hela eftermiddagen och kvällen, det är inte likt Astrid att inte ens skrika vid 19. Kollade & hon hade 37,7 så då ringde jag vårdguiden. Jag va egentligen inte så orolig men när man hör tanten i luren säga att -hon är ju sååå liten så inser man att hon faktiskt bara är 9v, inte alls gammal. Åkte vid 23 & väl inne va det kaos och dom meddelade att alla som inte va AKUT sjuka skulle förvänta sig att få vänta till morgonen. Va väldigt många som åkte hem då & va väldigt arga. Så jobbigt att se så många sjuka barn. Va jag & en tjej till m misstänkt RS på sin lilla 2:a som bara va 6v. Vi pratade endel, undrar hur det gick för hennes lilla. Vid 02:15 fick vi komma vidare till läkaren som dök upp i rummet först en timme senare. satt och försökte sova m huvudet på britsen.. Domen blev djup förkylning men inget på lungorna. Skööönt! Kom hem halv 5 somnade m kläderna på & har precis gått upp & kört Agnes till dagis. Tack gode att hon inte vaknade innan det va dags att stiga upp.
Nu är min frukost macka slut så nu ska jag och Astrid soooova tills det är dags att hämta Agnes igen..
Hoppas ni får en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar