lördag 27 februari 2010

Rensa, röjja,slänga & sälja!!!

Har läst lite i min nya bok "Röj & Rensa" och jag kan lova att den inspirerar. Massa bra tankesätt & argument ang spara el slänga/sälja! Precis vad jag behöver. Jag kan ju inte ha fullt i källaren vid 32 års ålder. det är inte friskt. ;-)

Astrid sover, Anders & Agnes är på tippen med ett lass skräp & papper så när dom kommer hem ska jag ner i källaren och dra igång. Har jag inte läst om mina ELLE INTERIÖR från -07 hittills så lär jag inte göra det sen heller.. BORT BORT BORT!! Har ett litet litet tidningsberoende, fast just nu har inredningstidningarna fått ge vika för föräldrabarn tidningar! ;-) Men nu ska dom ut. ALLIHOPA! Hus&hem, ELLE, Plaza Interiör osv...

Tyvärr så är det fullt på Arlanda garageloppisen i Mars så vi får vänta tills Maj. Så jag tänkte försöka sälja lite på Tradera ändå. För att se om det funkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar