lördag 28 maj 2011

Helg jobb...

Alltid lika svårt att slita mig från barnen & hemmet för att åka till jobbet på helgerna.. Igår fredags va det riktigt tungt som vanligt men blev lite lättare när jag fick detta av Agnes... Själva tillverkningen drog ut lite på tiden så jag kom till jobbet 2 min efter jag skulle börjat men det va värt varenda minut..

-Du ska ha det på jobbet mamma...


Älskade UNGE!!!


I helgen är det Elitloppet här i Stockholm. Både Scandic & All seson hotell vid järva är fulla. Det är ryska & Kinesiska turister & några Tyskar. Folk som ska springa Stockholm Marathon & hästtokiga elitloppsmänniskor. Så det blir nog faktiskt en lätt kaotisk men ändå rolig helg..


Hoppas ni får en fin helg!!!

1 kommentar:

  1. Hoppas jobbpasset går snabbt, och vilken fin dotter du har som piggar upp dig med en present!

    SvaraRadera