måndag 9 maj 2011

Låååång pass.

Snart bär det av till jobbet för en heldag. Dock känns den inte lika jobbig som om jag hade jobbat helg som jag egentligen skulle gjort. Hade nämligen jobbat in 1 dag & tagit ledigt en i helgen för vara ledig till Jos möhippa.


Fast liiite seg är jag fortfarande efter helgens rabalder. Tar någon dag mer att återhämta sig nu förtiden känner jag. Fast va fasen det va såååå värt det! Nu ser jag fram emot bröllopet. Men bävar liite inför "mission impossible", att försöka hitta en klänning till mig. :-S



Men nu, off to work..


Så 10-20 here I come!!!


Funderar själv på varför jag skriver på svengelska idag......?? Och oxå vad jag egentligen vill ha sagt m ovan inlägg. Kan vara 1 av dom (av många) meningslösaste inlägg jag "postat"....


Ha en fin fin dag!!!

1 kommentar:

  1. Jag tycker det är trevligt med "meningslösa" inlägg ibland! Blir så krystat om allt i en blogg alltid ska vara supergenomtänkt eller jätteroligt!

    SvaraRadera