söndag 8 maj 2011

Möhippa...

Jag är såååå dålig på att ljuga så när det nu vankades möhippa igår så fick jag tunghäfta både på FB & bloggen dagarna innan. Beror mest på att jag är rädd att "förskriva" mig eller att någon vän skulle vara snabb i tanken & råka försäga sig något om jag tex skriver "Jobba hela helgen" (som jag skulle gjort) så kläcker någon -meeen du skulle ju va ledig!? Så därför blir jag tyyyyst ist! :-D

Gårdagen va super trevlig & jag hoppas & tror att Josefine är nöjd med sin dag!! Härlig heldag m ett trevligt tjejgäng, bubbel, stråååålande solsken, god mat & dans!! Kl 02:30 kom jag hem (tack underbara man som hämtade mig & 2 tjejer till)!

Jag VAKNADE och kände mig PIGG? kl 08 imorse...... What?? Lite bakis mosig men ingen huvudvärk trots åtskilliga glas mousserande & piggelinshots inatt... Fast nu börjar det komma ifatt mig o jag tror jag ska krypa upp i sovrummet & kolla film. Helt enkelt ta igen min sovmorgon som Anders välförtjänt fick idag. Härligt att farmor Gunilla är oxå på snabbvisit så att Anders kunde köra inatt.

Ha en fin söndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar