söndag 22 maj 2011

Sjukstuga & loppisfynd.

Agnes kräktes i natt vid 02 snåret. :-S Jag hade somnat (otippat) på soffan under filmen så A kom ner & sa att jag kunde sova vidare där resten av natten. Han vet hur jag känner för kräk. Låg vaken & kände efter hur jag mådde i ½ timme sen slocknade jag. Astrid väckte mig vid 05:30 sen va det fullfart till kl 10 då hon somnade brevid A i soffan. Vi klädde på henne i sömnen så drog jag & hon till Bakluckeloppis vid Roslagstoppet. När jag lyfte ur henne ur bilen har hon oxå feber. Men hon trivdes i vagnen m äppelbitar, dricka & fläktande vind. När vi kom hem petade hon i sig några makaroner. THATS IT!!

Kl är snart fyra. Agnes kröp nyss upp & somnade i soffan & Astrid sover för 3:e gången sen 1 timme tillbaka. Nu sover alltså båda barnen!!!! Ni som känner mina döttrar vet att detta INTE händer.. Dom lär vara super krassliga. Något mag-virus för dom är inte snuviga. Bara feber, dålig matlust & då Agnes som kräkts 3gg senast kl 09, nu väntar vi bara på Astrid. Pluttarna!!


Vi hann både fynda lite barnkläder & krama om min kusin & hennes sambo som va där o sålde!!


Set m färgpennor (blyerts) i fin plåtförp 20kr. Alla kläder 10kr plagget, 1 fint retro barn örngott för 5kr & 2 papplådor för 15kr/st.



Alltid lika kul m bakluckeloppis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar