tisdag 17 maj 2011

Någon som har lite tid till salu??

Kl är 21:20 och jag kom nyss hem från jobbet via Willys, köpa blöjor & mjölk osv.. Sitter nu vid dator o slänger i mig av kvällens middag, Toppen god chicken sweet chili. Tack Anders & "Linas matkasse" När maten är uppäten & bloggandet är klart blir det bums i säng för kl 06 imorgon ringer klockan eller Astrid.
Förhoppningsvis blir det iaf ingen upprepning av natten som va då Astrid va vaken vi 01:30 & va TOKFÖRBANNAD, vi fick inte ens på henne blöjan & inte i henne vällningen. Hon låg naken i soffan & bara vrålade. Jag & Anders satt bara & tittade på henne helt handfallna.... Whhhhyyyyy!???

Nytt i Rylandska familjen då:


  • Astrid håller på att byta napp till vanliga anatomiska, som hon iofs helst har upp & ner men ändå UNDERBART att hon verkar klara sig utan dom Amerikanska importerade.

  • Agnes har fått sin första (föutom pippi då) Idol, Erik Saade. Efter lördagens Schlager-pepp så satt den som berget i hennes lilla söta huvud. Idag hade tydligen Popular videon gått varm här hemma ca 8 gånger & Agnes hade dansat & sjungit lite.

  • Astrid är i någon pre-trots eller någon annan väldigt otrevlig fas. Hon slåss (både på oss & Agnes), kastar sig & saker i golvet & skriker såfort hon inte får som hon vill.

  • Agnes däremot blir däremot mildare för varje dag. Förutom endel gnäll ibland.

  • Jag & Anders längtar efter att vi ska hinna åka våra 2 dar till Yasuragi. Presentkortet bränner i sin låda men tiden finns inte just nu... Läääängtar! Sålänge håller vi varandra upprätt & ska väl iaf försöka få till ett bio besök på tumanhand snarast.

Början av nästa vecka ser heeeelt sinnessjuk ut för min del. Förutom heltidsarbete+helgjobb ska jag nämligen hinna med följande: BVC besök m Astrid 18 mån koll & spruta, Tandläkaren (håller på att gnissla sönder min provisoriska rotfyllningsfyllning ), MVC med den där struliga spiralen, gårdsfest på dagis & personalmöte. Och detta gäller bara Mån, Tis & Ons. Och på min enda lediga dag måååste jag hitta en klänning till det kommande bröllopet oxå... PHU!!! Så nu vet ni varför det kommer vara liiite tyst här nästa veckan.. :-S Hoppas jag kommer ur den veckan med förståndet i behåll.



God natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar