måndag 30 maj 2011

Måndag..

Frukost framför nyhetsmorgon som alltid.. Skön stund. Snart bär det av på 10 timmars arbetspass.

Nu väntar en vecka m mycket jobb, fixande & GLÄDJE!! På Lördag vankas det nämligen BRÖLLOP mellan Joakim & Josefine. Va mysigt & kul det ska bli.... Bara jag hittar en klänning. Den fin fina jag köpte i Torsdags funkade inte lika bra hemma i normal kroppshållning. Upptäckte att jag nog är tvungen att köpa nya större tuttar om det ska funka tyvärr... Tror inte att en stl mindre skulle funka runt midjan & över axlarna. Att bära, föda & amma 2 barn gör inte underverk för propotionerna precis. Så jag letar nog hellre upp en ny klänning & då bete mig normalt i provrummet. Har varken tid, råd eller lust att checka in på någon klinik. ;-D Så imorgon blir det gaturejs på Södermalm.

Igår va det ju morsdag & barnen hade faktiskt hunnit iväg & inhandlat en liten present. Fick Mari Jungstedt s nyaste på ljudbok. Så nu kommer jag köra ännu lagligare till jobbet för att hinna lyssna så mycket jag kan.

Så ser ni en V70 som segar fram i 70km/h på E18 så är det jag.

Hoppas ni får en fin fin Måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar