torsdag 19 maj 2011

Snor & lite morgonlyx.

VARNING för obehagliga bilder..... ;-D

Jag står i köket & hör Astrid nysa... Men det är ingen vanlig nys........ det är en SÅDAN DÄR nys. Hugger papper & kameran påvägen för jag hörde att det va något utöver det vanliga.(och i sann mammablogg-anda så måste ALLT dokumenteras och vräkas ut i cyberrymden) ;-D By the way.. Joel nu vet du vad du har att vänta i veckan efter att Astrid hostade dig i ansiktet & tröck in nappen i din mun i helgen. Krya på dig! ;-D


PROSIT ASTRID!!!!


Efter lämning på dagis & innan det bär av till jobbet om 1 timme så blir det lite mammalyx i soffan med frukost, bla Cirkus Linnés blogg (och andra utvalda favoriter) & nyhetsmorgon... Skööönt!

Nu en kaffe & sminkning..



Hoppas ni får en fin fin dag...

5 kommentarer:

  1. Här är det kaffe och Lina helt enkelt :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, åh så vidrigt! Och underbart att du fotade det!

    SvaraRadera
  3. Jag är glad att pappa kan kontrollera sitt lite bättre men här låter lite som på "hemmet"/Mamma

    SvaraRadera
  4. Sååån underbart äcklig bild på lilla trollet. Hon var så mysig idag, jag var inne på riskan och så kom en nyvaken astrid och när hon såg mig gick hon rakt emot mig med armarna lite upp och så kramades vi jätte länge. gos unge. Kraam fröken Johanna ;)

    SvaraRadera