torsdag 27 januari 2011

Antiklimax...

Varit hos doktorn m Astrid, till apoteket, postat fler tradera paket & köpt nytt smink. På vägen mot bilen tänkte jag att: Jag är värd en 10bitar laxsushi till lunch!!! MUMS! Stövlar in & köper med mig hem.

Kommer hem, matar Astrid & lägger henne. Nu ska det lyx lunchas näst sista föräldraledighetsdagen... Dukar fram tallrik, soya skål & misosoppan. Öppnar kartongen med sushi & det luktar SKIT!!! Sushi ska inte lukta, ibland kan man känna lite lite fiskdoft, det kan va okej. Är absolut inte känslig eller petig. Men det här skulle jag aldrig kunna äta med hälsan i behåll.
Försöker ringa till "MOMO sushi" men finns inget telenr varken hos 118100, på nätet eller på Åkersbergas C hemsida. seriöst verkligen! Så i kväll blir det att åka tillbaka m bajs sushin.

Blev knäckemacka m ägg & kaviar ist...

1 kommentar:

  1. Usch fy vad tråkigt! Tur du kände det!

    Ja jag tycker vi kan blir friska nu.. ;)

    SvaraRadera