tisdag 25 januari 2011

The only way is up!!!

Åhhhhh! Ljuvliga vardag som jag älskar att hylla!!!!

Barnen är vakna, mätta & påklädda & jag lika så. Nu leker kidsen & jag tar mig tid att blogga lite innan det bär av mot dagis. Jag tänkte tillbringa dagen med att posta tradera paket, handla mat (Äntligen lön!!), kolla efter en overall till Astrid & sen ska det vikas 1ton med tvätt innan barnen ska hämtas hem igen..

Hoppas hoppas att dom & vi får vara friska nu. Så att vi kan få det där sköna rullet med dagis, nattning & ordning & reda.

Håller tummarna så det värker & funderar på hur jag ska agera om det sitter en "sjuk-lapp" på dagisdörren... Hålla hemma eller hålla tummarna??? Agnes längtar ju så till dagis & man kan ju inte skydda dom mot allt för då får dom inter heller något motstånd mot skiten.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar