måndag 3 januari 2011

Grand finale & slapp vecka...

Som grande final på helgens arbete så drar vi till med ett 10 timmars pass idag... Och m rusningstrafik på morgonen så blir jag borta hemifrån i ca 12 timmar totalt m pendlins tiden... Nytt jobb närmare hem skulle sitta fint.

Som lön för mödan blir det dock m föräldralediga tors & fredagar (sista månaden nu) en soft vecka m bara jobb idag & onsdag. Så egentligen ska jag väl inte klaga.

Till helgen vankas det fira m stort F!!! Min mamma fyller jämt (nästa vecka) så på lördag blir det restaurang besök hela gänget. Ska bli sååå trevligt!

Nu är det dags att klä på sig jobbkläderna igen & piffa mig lite.. Heldag på Statoil Järva krog it is!!!


Hoppas ni får en fin dag!!
Ps. Glöm inte bort "familjen annorlunda" i kväll kl 20... Jag tänker "banda" & slänga mig från bilen upp i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar