torsdag 6 januari 2011

King kong, snöras från taket & nattmackor

Vi har kollat på king kong, när Agnes tillslut hade somnat mellan oss i soffan. Innan det plågade vi oss med Göta kanal 3. Piiiinsam film, men lite kul när man känner igen sig. Vi åkte där för 3½ år sen med mina föräldrar, jag, Anders & Agnes i magen. :-D "Skillsmässodiket" med svärföräldrarna & gravid flickvän. Det har respekt med sig... :-D (Så han fick permiss mellan Lyrestad & Gbg för att åka & se metallica) Va en underbar resa, underbarare hade det iofs varit om det inte regnat nästan ALLA dagar.....

Nu tappade jag tråden som vanligt........


Hur som helst (tillbaka i nutid): Vi va precis påväg i säng när det dånar till i huset: all snö på ena halvan av taket lossnade & rasade. Lät som om ett tåg passerade genom huset. Begravde hela ingången fram.

Anders bestämde sig för att skotta fram ingången nu, annars lär det väl frusit på till i morgon. Kl är 23:55 och han skottar alltså. Underbara man! Kände att det minsta jag kunde göra va att slänga ihop några småtorra nattmackor till honom.


Nu blir det sova. Iaf fram till andra sidan av taket rasar.. Man sätter sig käpprätt upp av det ljudet kan jag lova.


God natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar