torsdag 20 januari 2011

"Dirty talk" i soffan....

Jag & Anders i soffan nyss!!!

Tanten i "halv 8 hos mig": Det är bara att lägga sig ner & blunda & slappna av. Så sover man... *Ligger bland massa härliga kuddar & blundar*
Jag & Anders i kör: ÅHHHHH! Tänk om man bara kunde....*Ryser av välbehag vid tanken*

Jag:Åhhh! Vet du? I morse sov jag i en timme sådär "lätt" så att man vaknar hela tiden men upptäcker att barnen sover så att man bara kan gosa ner under filten & blunda & somna om.... Det ät såååå härligt att kunna få somna om..

Anders (drömmande): Mmmmm!! Fast vet du? Det sjuka är att om man FÅR/KAN sova ostört så njuter man inte lika mycket av det.

Jag: Nej det är sant. Ska vi inte ta & boka dom där nätterna på Hasseludden nu i Feb ändå? Vi skiter i behandlingar & tar 2 nätter. Massa varma goa bad så man blir sådär degig i skallen & sen lägger man sig och bara blundar och somnar......

Anders: Men skönast vore väl att vänta tills båda barnen sover ordentligt på nätterna så vi kan slappna av helt utan att tänka på hur barnvakterna har det..??

Jag: Men presentkortet gäller bara 2 år. :-S

Magin bruten och vi klickar vidare till Antikrundan...


Tänk att om 3-4 år sitter vi och minns tillbaka och tänker att så farligt va det väl inte! Men JO!! det va det! (Så bra att detta året finns på pränt så att risken för en sladdis är ultra minimal!!!) Det är psykiskt påfrestande att gå & lägga sig och veta att snart blir man väckt igen....
Men det är så det är, så det är bara att stötta & hjälpa varandra genom det & försöka njuta av dom härliga stunderna som också dyker upp på vägen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar