måndag 24 januari 2011

Vilken häääärlig Måndag!!!

Blir en vecka med friska nya tag... Så därför vaknade jag kl 03:30 så att jag verkligen kan njuta av heeeela måndagen. :-S
Låg & snurrade i nästan 1 timme sen blev jag så hungrig & irriterad att jag gick upp & käkade frukost. Precis när jag tagit sikte på soffan så vaknar Astrid... Hon underhöll mig från 04:35 till 05:30 med bajsblöjor, välling & lite "skönsång". Ont med tandsprickning. När alvedonet hon fått kickade in somnade hon igen.
Sen fick jag ytterligare hela 1½ timmes sömn i soffan.

Så med 6 timmars sömn (uppdelat på 2 omgångar) i kroppen ska jag ta itu med ett monster pass på 10 timmar, 11½ m pendlingstid.... Yippie!!!

Ja jag vet att det är ett himla gnäll & klagande men jag spricker alt ruttnar inombords om jag inte får ut det ibland. Och då får bloggen agera soptunna...

Hoppas ni får en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar