lördag 29 januari 2011

Väntans tider..

Där ligger den, svart & fin. Jag är sååå nyfiken på appar, om och hur bloggen kommer funka därifrån & hur snygga bilder jag kan ta........



Försäljaren sa 2-3 timmar tills sim-kortet är igång. Du märker det när gamla mobilen tappar täckning... Har fortfarade täckning & det har gått snart 5 timmar. :-(


Där fick jag för mina 1000 frågor & massa samtal till Anders som verkade skeptisk till allt (allt är ju faktiskt billigast dan före du dör), att jag i sista stund ändrade mig för 100 ggr & valde en 32mb ist. Att sen Astrid satte äppelskal i halsen & kräkhostade upp det i min hand gjorde nog inte "bearbetningstiden" kortare precis.


Och kundtjänst öppnar först kl 09 imorgon. Men nu är den här iaf!!! Det är det viktigaste. Förutom att jag vill att den ska funka NU!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar