tisdag 31 augusti 2010

Astrid ÄLSKAR Tisdagar...

Tisdag = 1:a dagisdagen på veckan!

Vi kramar & vinkar hejdå till Agnes eller iaf jag för Astrid raggade på Stellas lillebror. Dom kommer nog hamna på samma avd sen i Januari.
När vi går ut och går mot bilen hoppar Astrid i min famn & flinar. När jag stoppar in henne i bilen skrattar hon & strålar som en sol hela vägen hem. Väl hemma blir ögonen tunga & snart sover hon. Igår när hon väl lyckats somnade så väcktes hon av Agnes trotsvrål efter 20 minuter. Det rubbade hela dagen kan jag lova. :-S

Och känner jag henne rätt kommer det bli sova fram till lunch. Så är det alltid på Tisdagar. Astrid sover ut efter 4 hårda dar med storasyrran hemma. Hon avgudar iofs sin storasyster men hon njuter också av att få vara ensam med mig och få lugn & ro och kunna sova ifred!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar