tisdag 17 augusti 2010

God morgon...

So far har dagen gått smidigt & lätt. Astrid vaknade kl 06 efter att ha sovit HELA natten! Skräll!! Jag vaknar härligt utsövd då också. Sover med öronproppar för att inte vakna när hon gnyr i sömnen och plocka upp & väcka henne i onödan. Anders sparkar på mig när hon vaknar på riktigt. Skönt! För jag sover så gott med proppar. Jag hinner ta en dusch & klä på både mig och Astrid , gå ner och göra frukost till oss alla 3 innan en nyvaken Agnes kommer ner. Frukosten äts utan gnäll & massa fjantigt kladd. kors i taket! Och till på köpet hinner Agnes bada och jag hinner sminka mig under tiden..
Nu leker dom tillsammans i lekrummet medans jag skriver detta och snart bär det av till dagis!!!

VAD ÄR DETTA? KAN JAG ÄNTLIGEN HA FÅTT KOLL PÅ DET HÄR MED 2 BARN?? ;-)

Idag ska Astrid & jag till BVC för en något försenad 8 månaders koll. Men jag ville inte gå förra veckan hon va så snorig och hostade. Känns inte så snyggt att gå dit då.
Sen ska vi äta lunch för att sen möta Anders på hans lunch för att kolla in festlokalen en gång till, räkna bord och kolla allt vi glömde sist. Planeringen går framåt. Hoppas det kommer bli en riktigt rolig & avslappnad skön fest!

Hoppas ni får en fin dag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar