onsdag 18 augusti 2010

Varför...?

Varför drar man till centrum utan att sminka sig & bara sätter upp håret? Tänker att man bara ska in en snabbis.. För självklart träffar man någon man känner om än ytligt men som man måste hälsa på.
Idag va det en från föräldragruppen när jag väntade Agnes...

Hon såg pigg & fräsch ut och med två barn i vagnen. Själv kände jag mig som en överkörd grävling eller något och med Astrids lunch på tightsen & ringar unde ögonen.... KUL!! Man vill bara gå hem & gräva ner sig i tvätthögen.

Nu får det snart va slut på slappa-nyblivna-mamma stilen. Är ingen nybliven mamma längre.. Mina gamla jeans har fortfarande inte töjt ut sig där dom ligger på sin plats i gaderoben så nu får jag ta mig i kragen.. Högst troligt så får det bli en ny jeansgarderob för det finns även gränser för mirakel....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar