söndag 8 augusti 2010

Igår va det 5 år sen...

...jag & Anders satt på stranden i Skagen och drack Champagne, bytte ringar & började prata om att vi kanske skulle försöka skaffa en bäbis... Va mycket underbart som har hänt på dom här åren. :-) Blev inte bara ett utan två barn & 4½år efter förlovningen gifte vi oss..

Den kvällen va början på 1 veckas bil semester i Danmark. vi tältade, bodde i stuga, på vandrarhem & hotell. Regnet öste ner mest hela tiden som det ska när vi är på semester. ;-) Vore ju underbart kul att kunna göra om en sådan roadtrip m barnen om några år.


Igår va vi på Emma & Tobias Bröllop här i Stånga! Alldeles underbart vackert & vilken kväll det blev sen. Jag kapitulerade iofs (om än motvilligt, sååå svårt att lämna en kul fest men med vetskapen om att det blir en tidig morgon så känns det för tungt att stanna kvar) redan kl 1:30 men somnade först 4:30 när Anders trillade in.. :-) Och strax innan 7 vaknade barnen.. Så 2½ timme sömn!!! :-S Så efter Brunchen smög jag hem m Astrid & vi somnande snabbt. Jag märkte inte ens när dom hämtade henne, jag vaknade först kl 18 igen. Välbehövligt!

Och nu är det snart dags att somna igen. Ska krypa ner brevid min mjuka fina Astrid & läsa "grottbjörnens folk". Imorgon blir det tidig uppstigning & båten hem till stan.. Trist att det inte blev mer tid här på Gotland denna sommaren men men... Anders hade ingen betald semester i år (nytt jobb). Fast nu längtar jag hem till vardagen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar